Ana içeriğe atla

12 Karma Kanunu...

 12 Az Bilinen Karma Kanunu

Karma nedir? Karma kanunu nedir?
Karma, Sanskritçe’de “eylem” anlamına gelir. Newton’un “Her etki bir tepki yaratır,” kanununa denktir.
Düşündüğümüzde, konuştuğumuzda ya da hareket ettiğimizde tepki gösterecek bir kuvvet yaratmış oluyoruz. Bu tepkiler modifiye edilmiş, değişmiş veya beklenenden geç dönmüş olabilse de çoğumuz onlardan tamamen kurtulamayız.
Bu neden-sonuç zinciri bir cezalandırma değildir; öğrenme ve öğretmek için vardır. Kişi yaptıklarının sonuçlarından kaçamayabilir, ancak yalnızca kendisini zor durumda bırakırsa işler kötüleşir. İnsan yapımı ya da evrensel fark etmeksizin herhangi bir kanunun varlığından haberdar olmamak bir bahane değildir. Karmadan korkmak yerine güçlenmek için işte karma kanunları hakkında bilmeniz gerekenler:
Bu 12 Karma Kanunu’nu okumanız gerek. Artık hayatınız asla eskisi gibi olmayacak!
▫️ULU KANUN
– “Ne ekersen onu biçersin”. Bu aynı zamanda “Neden-Sonuç Kanunu” olarak da bilinir.
– Evrene ne gönderirsek nihayetinde o bize geri gelir.
– Eğer Mutluluk, Huzur, Sevgi, Arkadaşlık gibi şeyler istiyorsak Mutlu, Huzurlu, Sevgi Dolu ve İyi Bir Arkadaş OLMAMIZ gerekir.
▫️YARATILIŞ KANUNU
– Hayat kendi başına OLUP BİTMEZ, bizim de desteğimiz gerekir.
– İçimizde de dışımızda da Evren ile biriz. Çevremiz iç dünyamızı etkiler.
– Kendin OL ve Hayat’ında ne istiyorsan etrafını onunla doldur.
▫️TEVAZU KANUNU
– Kabul etmeyi reddettiğin şey sende yaşamaya devam eder.
– Birini düşmanımız ya da negatif karakterli olarak algılıyorsak o zaman bu, varlığın daha yüksek seviyelerine odaklanmadığımız anlamına gelir.
▫️GELİŞİM KANUNU
– “Nereye gidersen oradasındır”.
– Ruhen GELİŞMEK için etrafımızdaki insanlar, yerler ve şeyler yerine bizim değişmemiz gerekir.
– Gerçekten sahip olduğumuz ve kontrol edebileceğimiz tek şek KENDİMİZİZ.
– Kim olduğumuzu kalbimizde değiştirdiğimizde gerçek hayattaki değişiklikler de ardından gelecektir.
▫️SORUMLULUK KANUNU
– Hayatımda yolunda gitmeyen bir şey varsa bende yolunda gitmeyen bir şey vardır.
– Biz çevremizin aynasıyız, çevremiz de bizim aynamız. Bu Evrensel Gerçeğin ta kendisidir.
▫️BAĞ KANUNU
– Yaptığımız bir şeyin sonucu yokmuş gibi görünse de Evrendeki her şey birbiri ile bağlantılı olduğu için o işin yapılması önemlidir.
– Her bir adım bir sonraki adıma götürür.
– Bir işi bitirmek için birilerinin ilk adımı atması gerekir.
– Ne ilk adım daha önemlidir ne de son. İkisine de işin tamamlanması için ihtiyaç vardır.
– Geçmiş, Şimdi, Gelecek; hepsi birbiri ile bağlantılı.
▫️ODAK KANUNU
– Aynı anda iki şey düşünemezsiniz.
– Spritüal Değerler’e odaklandığımızda aç gözlülük ya da öfke gibi alçak düşünceler barındırmamız imkânsızlaşır.
▫️PAYLAŞMA VE İKRAM KANUNU
– Eğer hayatınızda bir şeyin doğru olduğuna inanıyorsanız bir noktada o doğruyu savunmanız gerekecektir.
– İşte burada öğrendiğimizi İDDİA ETTİĞİMİZ şeyi PRATİĞE dökeriz.
▫️ŞİMDİ BURADA KANUNU
– Tamamen ŞİMDİ ve BURADA olmamızı engelleyen ne var diye geçmişe bakmak…
– Eski düşünceler, alışkanlıklar, hayaller…
– Eskiye takılıp kalmak, yeniyi bizden çalar.
▫️DEĞİŞİM KANUNU
– Yolumuzu değiştirmek için öğrenmemiz gereken dersleri öğrenene dek tarih kendini tekrarlamaya devam eder.
▫️SABIR VE MÜKÂFAT KANUNU
– Mükâfatlandırılmadan önce zahmet göstermek gerek.
– Asıl ve ebedi bir değere sahip mükâfatlar sabırlı ve istikrarlı çaba gerektirir.
– Yapmamız gerekenleri yapıp ödülümüzün kendiliğinden gelmesini beklediğimizde asıl hazzı tadarız.
▫️ÖNEM VE İLHAM KANUNU
– Bir şeye SEN ne kadar kaynak yatırdıysan aynı şekilde hak ettiğin kadarını alırsın.
– Bir şeyin gerçek değeri ona atfedilen enerjiden gelir.
– Bireysel her bir katkı aynı zamanda BÜTÜN’e yapılmış sayılır.
– Parıltıdan yoksun katkıların BÜTÜN’e yararı da dokunmaz zararı da.
– Sevgi dolu katkılar BÜTÜN’e yaşam ve ilham verir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MUTLU OLMAK İÇİN YAPTIĞIMIZ YANLIŞLAR...

Mutlu olmak zor mu ? Nefes almak bir mutluluk değil mi? 1- Asla demeyiniz ( asla asla demeyiniz ) 2- ”ama” ve ”fakat” demeyiniz! 3- ”farketmez” derseniz yalan söylemiş olursunuz, her şey fark eder. 4- Hiç bir cümlenizin fiili ” mış, miş ”veya ”lar, ler ”veya ”mişler, mışlar ”veya ”larmış, lermiş” le bitmesin, bunlar sizin bilmediğiniz ve görmediğiniz, başkasının anlattığı eylemledir ve bunlara göre hareket hem size hem karşınızdakine zarar verir. 5- Başkasının yerine düşünmeyin !! 6- Başkasının yerine karar vermeyin !! 7- Bencilce yaşayın, zaten insan bencildir ve kendisi için yaşar, aksini söyleyip veya düşünüp kendinizi kandırmayın, böylece kim olduğunuzu ve nerede olduğunuzu bilirsiniz. Başkalarına daha az zarar vermiş olursunuz. 8- Pozitif düşünce ile yaklaşın konulara (yapacağım,başaracağım gibi), ama bu Pollyanna’cılık olmasın 9- Asla vazgeçmeyin 10- Geçmişi yargılamayın, bir şey kazanamazsınız sadece tecrübe olarak faydalanın ve mutsuzsanız tekrar etmeyin ! ...

NASİL İSTEDİĞİNİN ÖNEMİ YOK SADECE İSTE :)

Aslında kızgın olduğunuz zamanki dualarınız en hızlı cevaplananlardır. Bunun sebebi öfkenizin sizi odaklaması ve isteğinizi netleştirmesidir. Bolluk Melekleri bize “kristal gibi berrak niyetlerin” önemini öğretiyor. Sürekli fikir değiştirirseniz tezahür ettirme sürecimiz bloke olur.Bazıları dileklerinin gerçekleşeceğine dair bir türlü güven duyamazlar. Bu engelleri aşmanın yolları;  Ne istediğinizle ilgili kararsızlığınız varsa ,sadece belirli bir duyguyu isteyebilirsiniz. Ayrıntıları dert etmenize gerek yok. Yanlış birşey isteme korkusu:  Bu korkuyu bertaraf etmek için duanızı şu cümleyle bitiriniz. “BU VEYA SENİN DAHA İYİ GÖRDÜĞÜN BİRŞEY ALLAH’IM”. Kaynaktan yardımı haketmiyorum korkusu:  Allah ile bağlantı kurmak doğuştan hakkımızdır.Allah bize sevgisini ayırım yapmadan verir. Bencil Olma Korkusu:  Size gelen bir başkasının payının azalmasına neden olmuyor.Ruhsal gerçeklikte kaynak sonsuzdur.İsteyin. İnanmamak:  Dileklerinizin gerçekleşeceğine in...

GEREKSİZ OLAN HİÇ BİRŞEYE TAHAMMÜLÜM YOK...

Bazı şeyler için artık sabrım yok; ukala biri haline geldiğim için değil, aksine hayatımda artık beni mutsuz eden ya da üzen şeyler ile vaktimi daha fazla kaybetmek istemediğim bir noktaya ulaştığım için… Laf sokmalara, haddinden fazla eleştirilere ve hangi türden olursa olsun talep ve beklentilere artık sabrım yok. Benden hoşlanmayan insanları memnun etmeye, beni sevmeyen insanları sevmeye ve bana gülümsemeyen insanlara gülümsemeye yönelik arzumu kaybettim. Artık yalan söyleyen ve beni yönetmek isteyen insanlara bir tek dakika bile harcamak istemiyorum. Oyunların, ikiyüzlülüğün, sahtekarlıkların ve ucuz övgülerin olduğu ortamlarda bulunmak istemiyorum. Çok bilmişliğe ve akademik ukalalığa tahammülüm yok. Aynı şekilde boş dedikodulara da bulaşmak istemiyorum. Uyuşmazlıklardan ve karşılaştırmalardan nefret ediyorum. Farklılıklardan, hatta zıtlıklardan oluşan bir dünyaya inanıyorum, bu nedenle katı ve toleransı olmayan olan insanlardan kaçınıyorum. Arkadaşlıkta sadakats...