Hepimiz hayatımızda elde etmek istediğimiz şeylerin peşinde koşuyoruz. Bu statü, para, aşk, komşunun arabası, akrabanın yazlığı, herhangi bir şey olabiliyor. Mutlu olmak istiyoruz ve paramız olunca, ve ya bizi terk eden sevgili geri dönünce mutlu olacağımızı düşünüp sürekli istemeye odaklanıyoruz. Çok önemli bir detayı da gözden kaçırıyoruz ve ya düşünmek işimize gelmiyor: Evren yasaları. Evrende her şey denge üzerine kuruludur ve asla sadece pozitif ve ya negatif olaylar yaşanmaz. Yani şanslı ve ya şansız insan yoktur, şans, şansızlık bunlar hep göreceli kavramlardır. Yolda yürürken bulduğunuz para dolu cüzdan sizi şanslı yapmaz, ve ya çekilişten kazandığınız araba, ve ya giden ve uzun süredir dönmesini istediğiniz sevgilinin geri dönmesi. Çünkü gelen her şeyin bedeli vardır ve bu bedeli siz ödemek zorundasınız. Hep istiyoruz, fakat istediğimiz şeylere hazır olup olmadığımızı hiç düşünmüyoruz. Sadece istiyoruz. Ve istediğimiz şey olduğu zaman mutsuz oluyoruz. Çünkü istemek güzeld...
Bu yolculuğa akışım;kötü olarak nitelendirdiğim deneyimler sonucu oldu... İyi ki olmuşlar diyorum şimdi :) Beni psikolojimi düzeltecek,iyileştirecek,motive olmayı arayan yollara itti... Ve kendimi bir Profesyonel Yaşam Koçu olarak buldum :) (eğitimlerim sonucu). Derken;Nefes Koçluğu,Access Bars,Stres Yönetimi,Zaman Yönetimi,İnsan İlişkileri Yönetimi vs.diye uzayıp giden bir gelişim yolculuğu... Sevgi ile kalın...