Farkındalığın yükseldikçe yollarının güllerle bezeneceğini zannediyorsun. Tabii ki, Yolların güllerle bezenecek; Fakat bu, dikenlere hiç basmayacağın anlamına gelmez. Bilmelisin ki; Yolun zaten güllerle döşenmiştir, Sadece onları daha çok fark ederken, dikenleri dert etmeyeceksin. Hayat sana elbette daha çok gül taşıyacak, fakat her an için değil. Hayatında değişimler geçekleşşirken aslında dönüşüm geçiren SEN olacaksın. Genellikle insanlar, farkındalıkları yükselirken kendilerine sadece muhteşem insanları ve her şeyin en güzelini çekeceklerini, günlük hayat onları artık hiç zorlayıp sarsmayacağı zannederler. Bunda bir gerçeklik payı var; fakat nasıl ki bir evin kapısı o evin içerisini yansıtmıyorsa, söz konusu durum da tam olarak böyledir. Farkında olarak etrafta yürüyebilirsin. Ama Sana taş da atılabilirler ve bu taş her zaman hedefini şaşırmayabilir. Herkes Kim olduğunu bilmeyebilir. Ben, Bu yüzden Hayal kırıklığı yaşam...
Bu yolculuğa akışım;kötü olarak nitelendirdiğim deneyimler sonucu oldu... İyi ki olmuşlar diyorum şimdi :) Beni psikolojimi düzeltecek,iyileştirecek,motive olmayı arayan yollara itti... Ve kendimi bir Profesyonel Yaşam Koçu olarak buldum :) (eğitimlerim sonucu). Derken;Nefes Koçluğu,Access Bars,Stres Yönetimi,Zaman Yönetimi,İnsan İlişkileri Yönetimi vs.diye uzayıp giden bir gelişim yolculuğu... Sevgi ile kalın...