Karısına yardım etmeyi reddeden bir adamdan daha iyi ne olabilir şu hayatta? Dünyanın gerçekten bu tip erkeklere daha çok ihtiyacı var. “Ne saçmalıyorsun sen?” mi diyorsunuz? Peki neden mi böyle söylüyoruz? İşte bu yüzden… Hepimiz daha önce gururla “eşine bebek bakımında ve ev işlerinde yardım ettiğini” söyleyen babaları duyduk. Ve biz de onlarla gurur duyduk, “vay be!” dedik. Bunu söylemek bile Türk erkekleri için cesaret ister çünkü. Bu cümleler son derece zararsız, naif, tatlı kelimeler bütünü olarak geliyor kulağımıza. Fakat daha sonra biraz düşününce, bu cümlelerin aslında ne kadar korkunç olduğunu fark ediyoruz. Evli bir kadın ile erkek, dışarıda tam zamanlı bir işte çalışıyor olsalar da ev ortamında tam zamanlı çalışmaya devam eden hep kadınlar oluyor. Çocuk bakımı, çamaşır, bulaşık, misafir ağırlama hatta faturalar… Nereden çıktı bu “Yuvayı dişi kuş yapar.” lafı anlamadık ki… Neden her iki ebeveyn de çocuklarla ilgili sorumlulukları birlikte sırtlanmazlar? Neden evin mutf...
Bu yolculuğa akışım;kötü olarak nitelendirdiğim deneyimler sonucu oldu... İyi ki olmuşlar diyorum şimdi :) Beni psikolojimi düzeltecek,iyileştirecek,motive olmayı arayan yollara itti... Ve kendimi bir Profesyonel Yaşam Koçu olarak buldum :) (eğitimlerim sonucu). Derken;Nefes Koçluğu,Access Bars,Stres Yönetimi,Zaman Yönetimi,İnsan İlişkileri Yönetimi vs.diye uzayıp giden bir gelişim yolculuğu... Sevgi ile kalın...