Dünyaya gelirken bir hikâyen yoktur. Önce sadece bir ışık olarak düşersin yeryüzü toprağının üstüne. Sonra toprağın tozu ile harmanlanır, bedenlenirsin. Varlığının bütünü; Dünya’nın tozundan ve yıldızların ışığından oluşur. Gerçek ışığımızın sırrı Dünya tozumuzun içinde! Olağanüstü güçlere ve sonsuz sayıda farklı özelliklere sahip olarak gelirsin bu boyuta. İçindeki sana ait güç öylesine büyüktür ki, senin her istediğini yaratma özelliğine sahiptir. Bu gücü, gün be gün, an be an kullanır ve en değerli hazinen gibi göreceğin öykünü yaratırsın. Hikâyeni yaratmaya başlarken de, ışığını bir çocuk yaratıcılığıyla gizlersin. Bir kişilik, bir drama yaratarak kimsenin senin parlak bir ışığın bekçisi olduğunu anlamasına izin vermezsin. Bu hikâye o kadar değerlenir ki gözünde; sadece çevrendekileri değil, kendini de inandırırsın. En kutsal varlığın olarak kabul ettiğin hikâyene öyle kendini kaptırırsın ki, gün gelir kölesi olursun. Kölesi olduğunun farkına da varmazsın üstelik. Hikâyene d...
Bu yolculuğa akışım;kötü olarak nitelendirdiğim deneyimler sonucu oldu... İyi ki olmuşlar diyorum şimdi :) Beni psikolojimi düzeltecek,iyileştirecek,motive olmayı arayan yollara itti... Ve kendimi bir Profesyonel Yaşam Koçu olarak buldum :) (eğitimlerim sonucu). Derken;Nefes Koçluğu,Access Bars,Stres Yönetimi,Zaman Yönetimi,İnsan İlişkileri Yönetimi vs.diye uzayıp giden bir gelişim yolculuğu... Sevgi ile kalın...