Ana içeriğe atla

NASİL İSTEDİĞİNİN ÖNEMİ YOK SADECE İSTE :)

Aslında kızgın olduğunuz zamanki dualarınız en hızlı cevaplananlardır. Bunun sebebi öfkenizin sizi odaklaması ve isteğinizi netleştirmesidir. Bolluk Melekleri bize “kristal gibi berrak niyetlerin” önemini öğretiyor. Sürekli fikir değiştirirseniz tezahür ettirme sürecimiz bloke olur.Bazıları dileklerinin gerçekleşeceğine dair bir türlü güven duyamazlar.
Bu engelleri aşmanın yolları; Ne istediğinizle ilgili kararsızlığınız varsa ,sadece belirli bir duyguyu isteyebilirsiniz. Ayrıntıları dert etmenize gerek yok.
Yanlış birşey isteme korkusu: Bu korkuyu bertaraf etmek için duanızı şu cümleyle bitiriniz.
“BU VEYA SENİN DAHA İYİ GÖRDÜĞÜN BİRŞEY ALLAH’IM”.
Kaynaktan yardımı haketmiyorum korkusu: Allah ile bağlantı kurmak doğuştan hakkımızdır.Allah bize sevgisini ayırım yapmadan verir.
Bencil Olma Korkusu: Size gelen bir başkasının payının azalmasına neden olmuyor.Ruhsal gerçeklikte kaynak sonsuzdur.İsteyin.
İnanmamak: Dileklerinizin gerçekleşeceğine inanmıyorsanız dua etmekte istemezsiniz. Uyumadan önce şu cümleyi sesli veya içinizden tekrarlayın
“SEVGİLİ ALLAHIM VE İZNİYLE BASMELEK MİKAİL, LÜTFEN BU GECE RÜYAMA GİR VE GEÇMİŞTE İNANCIMI BLOKE EDEN TÜM KORKULARIMI TEMİZLE.LÜTFEN İNANCIMI CANLANDIR,YENİLE,TAZELE Kİ SANA VE İÇSEL REHBERLİĞİME GÜVENEBİLEYİM.AMİN”
Arzularınızı nasıl berraklaştırırsınız: Kararsız kalırsanız; “SEVGİLİ ALLAHIM MADDİ İHTİYAÇLARIMI KARŞILADIĞIN İÇİN SANA ŞÜKREDİYORUM.BU DÜNYADAKİ MİSYONUMU YERİNE GETİREBİLMEM , KENDİM VE SEVDİKLERİM İÇİN GÜVENLİ VR SAĞLIKLI BİR HAYAT SAĞLAYABİLMEM İÇİN BANA AÇIK BİR YOL GÖSTERMEYE DEVAM ETMENİ İSTİYORUM.AMİN”.
Bu duayı tekrarlarken belli belirsizde olsa ,beliren düşünce,duygu,gözünüzün önünde canlanan görüntülere dikkat edin.Gözlerinizi kapatıp derin bir nefes alarak bu duayı tekrarlayın.
Ne sıklıkla istenmeli: Bir defa istemek yeterlidir.Gerçi isteği tekrarlamak sorun yaratmaz.Ancak bu çok önemli bir “ancak”duanızın kabulu konusunda kuşku,tedirginlik,güvensizlik ve olumsuzluğa düşerseniz mutlaka inancınızın yenilenmesini istemelisiniz.
İnancınızı Koruyun: Bunun için dua;”ALLAHIM LÜTFEN BANA İNANMAM ,GÜVENMEM ,UMUT EDEBİLMEM VE İYİMSER OLMAM İÇİN YARDIM ET”. Uykuya dalacağınız zaman Başmelek Mıkail’den rüyalarınıza girmesinide isteyebilirsiniz.”BAŞMELEK MİKAİL BU GECE RÜYAMA GİRMENİ VE BENİ İNANÇLI OLMAKTAN ALIKOYAN HERŞEYİ TEMİZLEMENİ İSTİYORUM”.
Ve Teşekkür Ve Şükür: Olumlamalı dua ederek Allah’a peşinen teşekkür edin.
{Özgür irade yasası herkes ve herşey için geçerlidir. Bu yasaya göre kendi kararlarınızı özgürce verme hakkına sahipsiniz.Sizin izniniz olmadan kimse seçimlerinize karışamaz. Her ne kadar Allah neye ihtiyacınız olduğunu bilsede Kaynak’tan yardım almak için önce istemek gerekir.
Her zaman aklınızda bulunması gereken şudur: Nasıl İstediğinizin Önemi Yoktur,Tek Yapmanız Gereken Talep Etmektir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MUTLU OLMAK İÇİN YAPTIĞIMIZ YANLIŞLAR...

Mutlu olmak zor mu ? Nefes almak bir mutluluk değil mi? 1- Asla demeyiniz ( asla asla demeyiniz ) 2- ”ama” ve ”fakat” demeyiniz! 3- ”farketmez” derseniz yalan söylemiş olursunuz, her şey fark eder. 4- Hiç bir cümlenizin fiili ” mış, miş ”veya ”lar, ler ”veya ”mişler, mışlar ”veya ”larmış, lermiş” le bitmesin, bunlar sizin bilmediğiniz ve görmediğiniz, başkasının anlattığı eylemledir ve bunlara göre hareket hem size hem karşınızdakine zarar verir. 5- Başkasının yerine düşünmeyin !! 6- Başkasının yerine karar vermeyin !! 7- Bencilce yaşayın, zaten insan bencildir ve kendisi için yaşar, aksini söyleyip veya düşünüp kendinizi kandırmayın, böylece kim olduğunuzu ve nerede olduğunuzu bilirsiniz. Başkalarına daha az zarar vermiş olursunuz. 8- Pozitif düşünce ile yaklaşın konulara (yapacağım,başaracağım gibi), ama bu Pollyanna’cılık olmasın 9- Asla vazgeçmeyin 10- Geçmişi yargılamayın, bir şey kazanamazsınız sadece tecrübe olarak faydalanın ve mutsuzsanız tekrar etmeyin ! ...

GEREKSİZ OLAN HİÇ BİRŞEYE TAHAMMÜLÜM YOK...

Bazı şeyler için artık sabrım yok; ukala biri haline geldiğim için değil, aksine hayatımda artık beni mutsuz eden ya da üzen şeyler ile vaktimi daha fazla kaybetmek istemediğim bir noktaya ulaştığım için… Laf sokmalara, haddinden fazla eleştirilere ve hangi türden olursa olsun talep ve beklentilere artık sabrım yok. Benden hoşlanmayan insanları memnun etmeye, beni sevmeyen insanları sevmeye ve bana gülümsemeyen insanlara gülümsemeye yönelik arzumu kaybettim. Artık yalan söyleyen ve beni yönetmek isteyen insanlara bir tek dakika bile harcamak istemiyorum. Oyunların, ikiyüzlülüğün, sahtekarlıkların ve ucuz övgülerin olduğu ortamlarda bulunmak istemiyorum. Çok bilmişliğe ve akademik ukalalığa tahammülüm yok. Aynı şekilde boş dedikodulara da bulaşmak istemiyorum. Uyuşmazlıklardan ve karşılaştırmalardan nefret ediyorum. Farklılıklardan, hatta zıtlıklardan oluşan bir dünyaya inanıyorum, bu nedenle katı ve toleransı olmayan olan insanlardan kaçınıyorum. Arkadaşlıkta sadakats...