Düşünce, zamanla ilgisi olmayan hayati, kozmik bir tasarıdır. İllüzyonu yoktur. Yüksek düşünce formlarını elde etmeye çalışınız ve sizin aslınızın kendi içinizdeki, benliğinizde olduğunu bilin. Bunu bir defa deneyin sonucu alacaksınız. Bedenimizin tamamı bir elektriksel mıknatıstır. Bu bakımdan düşündüğümüzü cezp ederiz. İyi bir şekilde yönetilen bir düşünce, ya cezp eder yada reddeder. Akla gelenin ne olduğu önemli değil, önemli olan yıkıcı düşüncelerin yerine yapıcıları getirebilmektir. Bu, başlangıçta zor gibi gelebilir. Fakat yapılacak çalışmalar kısa zamanda faydalı sonuçlar verecektir. Bu şekilde kendi arzunuzla gereksiz ve işe yaramaz düşünceleri geri atabilmenin huzurunu hissedeceksiniz. Şahsi şeyler için telaşlanmayın. Her şey zaman geldiğinde düzelecektir. Fakat zamanında önce değil. Tren istasyona gelmeden binemezsiniz. Sabrede ede, sabretmeyi öğrenirsiniz. Hiçbir zaman hiçbir şeyin sizi endişelendirmesine mahal vermeyin. İyi şeyleri aklınıza getirin ve depresyonlara ...
Bu yolculuğa akışım;kötü olarak nitelendirdiğim deneyimler sonucu oldu... İyi ki olmuşlar diyorum şimdi :) Beni psikolojimi düzeltecek,iyileştirecek,motive olmayı arayan yollara itti... Ve kendimi bir Profesyonel Yaşam Koçu olarak buldum :) (eğitimlerim sonucu). Derken;Nefes Koçluğu,Access Bars,Stres Yönetimi,Zaman Yönetimi,İnsan İlişkileri Yönetimi vs.diye uzayıp giden bir gelişim yolculuğu... Sevgi ile kalın...