20'li yaşlar en heyecanlı olduğunuz zamanlar. her şeyi muhtemelen ilk defa tattığınız ve ilklerin hep heyecanlı olmasından kaynaklı bir güzelliktir 20li yaşlar. çoğu kişi, ilk ciddi ilişkisini yaşar, ilk buhranını, ilk seks deneyimlerini, ilk cilveleşmelerini, ilk yalnız kalışlarını, ilk defa ayaklarının üzerinde duruyor oluşunuz, ilk kendi eviniz, ilk kazandığınız para, ilk iş deneyiminiz. kısacası 20li yaşlar ilklerin yaşıdır ve onların heyecanı, hevesi vardır. hayallerin yaşıdır 20li yaşlar o yüzden asla unutulmazlar ve hem çok güzel hem de çok özeldir. 30lu yaşlar ise, çoğu ilki yaşadığınız için keyif yaşıdır, aynı zamanda deneyim . bir çok şeyi deneyimleme fırsatınız olmuştur ve planlarsınız. ilginçtir planlardan da keyif almaya başlarsınız belli bir zaman sonra.. keyif almaya bakarsınız, çünkü deneyimlemişsinizdir artık. seksi skor amaçlı yapmazsınız mesela, muhtemelen birlikte zaman geçirmekten keyif aldığınız kişiyle evlenirsiz, paranızı iht...
Bu yolculuğa akışım;kötü olarak nitelendirdiğim deneyimler sonucu oldu... İyi ki olmuşlar diyorum şimdi :) Beni psikolojimi düzeltecek,iyileştirecek,motive olmayı arayan yollara itti... Ve kendimi bir Profesyonel Yaşam Koçu olarak buldum :) (eğitimlerim sonucu). Derken;Nefes Koçluğu,Access Bars,Stres Yönetimi,Zaman Yönetimi,İnsan İlişkileri Yönetimi vs.diye uzayıp giden bir gelişim yolculuğu... Sevgi ile kalın...